Doelen

Waar wil jij je podcast voor inzetten? Welk doel heb je voor ogen? 

Verbinding

Van managementteam tot ICT-afdeling. Een podcast waarin alle lagen van je organisatie aan het woord komen in inspirerende, grappige en ontroerende verhalen en interviews, zorgt voor wederzijds begrip en respect op de werkvloer. Dé basis van een succesvolle samenwerking.

Marketing

Kom dicht bij je luisteraar door jouw boodschap op intieme wijze over te brengen. Door middel van een podcast kun je je verhaal letterlijk in de oren van de toehoorder fluisteren. Een goeie podcast op je koptelefoon of speaker is als een boek dat je niet weg kunt leggen.

Entertainment

Radiomakers en dj's zorgen al jaren voor vermakelijke programma's, maar altijd binnen het kader van een zender en op gezette tijden. Met een podcast kun je onafhankelijke programma's maken waar de luisteraar van kan genieten wanneer hij of zij dat wil. Alles kan: Tafelgesprekken, hoorspelen, sketches, etc.

Verdieping

Breid je expositie of tentoonstelling uit met een podcast! Achtergrondinformatie in de vorm van een audiotour biedt allerlei mogelijkheden. En hoe mooi is het als je bezoekers zich thuis, of onderweg naar jouw tentoonstelling, alvast kunnen verdiepen in wat ze te wachten staat? Of geef je ze juist achteraf nog wat extra's mee, voortbordurend op de expositie die ze net gezien hebben?

Recruitment

Profileer je op de (arbeids)markt door een podcast met inspirerende interviews en echte verhalen uit jouw bedrijf of organisatie en laat potentiële nieuwe medewerkers op deze manier zien wie je bent en waar je voor staat.

Educatie

Maak lesprogramma's of (achtergrond)informatie op een afwisselende en toegankelijke manier beschikbaar, ook voor hen die moeite hebben met leren uit boeken of readers. Met een educatieve podcast leert iedereen bij op zijn eigen moment en tempo.